Na co nezapomenout v nadcházejícím kouzelném období roku

11 lis 2021

Korporátní
Recepty

Konec roku je důležitým obdobím pro řemeslné pekaře. Nejen prodeje během svátků rostou, také očekávání spotřebitelů, kteří se chtějí nechat překvapit a potěšit sezónními recepty. Svátky tu budou dřív, než se nadějete, takže je důležité se včas připravit.

Zde připomínáme je několik tipů a triků, jak zvýšit tržby a připravit se na nejkrásnější období roku:

1. Jedinečná nabídka pro jedinečnou sezónu

Na začátku je výrobek, který budete zákazníkům nabízet. Náš rozsáhlý spotřebitelský průzkum Taste Tomorrow odhalil, že lidé hledají víc než jen výživovou hodnotu jídla. Nejistota způsobená pandemií ovlivnila stav mysli spotřebitelů. 73 % z nich uvádí, že deprese a duševní zdraví mají středně závažný až závažný dopad na jejich každodenní život. Každému se hodila malá radost a zodpovědné sladkosti se ukázaly jako dokonalý lék na pocit nepohody.

Zejména v období svátků a konce roku budou mít spotřebitelé zájem o novinky, o které se podělí se svou rodinou a přáteli a zvednou jim náladu!

Odhalte svou nejkreativnější stránku a ukažte skvělé cukrářské i pekařské výrobky, kterými ohromíte své zákazníky. Hledáte inspiraci na recept? Klikněte níže a podívejte se, jaké recepty pro konec roku jsme pro Vás připravili.

2. Vánoční atmosféra prodává vánoční pečivo

Nalákejte zákazníky, aby k Vám vstoupili. Vyvěste plakáty, polepte výlohy a použijte nápadité dekorace.  Polep oken a plakáty s tématem konce roku vyzve kolemjdoucí, aby přišli a omrkli Vaši pekárnu či cukrárnu.  Dekorace zútulní Váš obchod  a zákazníci se dostanou do sváteční nálady a budou lépe vnímat i speciální nabídku.

Pokud máte internetový obchod, nezapomeňte do něj vnést magický nádech: nainstalujte si dočasný banner a dejte do centra pozornosti své sezónní recepty!

Jakmile je zákazník v obchodě, navigujte ho jasně k sezónnímu pečivu, které nabízíte. Cedulky, značky, vyhrazené označené místo, nápisy na tabulích, letáčky a na internetu speciální bannery - to vše pomůže k tomu, aby Vaše vánoční nabídka neunikla ničí pozornosti.

Hledáte inspiraci, jak vyzdobit svůj obchod nebo e-shop? Stáhněte si plakáty a cedulky které jsme pro vás navrhli. Najdete je na odkazu níže a můžete si je upravit podle své potřeby.

3. Ukažte nakupujícím vděčnost

Poslední 2 roky byly těžké, protože nás zasáhl COVID-19. Více než kdy jindy je důležité poděkovat zákazníkům za jejich trvalou loajalitu a podporu Vašeho podnikání. I drobnými gesty můžete projevit svou vděčnost. Myslete na tisk (personalizovaných) novoročenek a přidejte je k nákupu. Nebo věnujte některý ze svých produktů v mini podobě jako dárek. S trochou štěstí se jim bude líbit natolik, že se okamžitě vrátí pro jeho klasickou verzi!

5. Čas Vánoc - čas pomoci druhým

Někteří lidé procházejí těžkým obdobím a možná nemají prostředky na oslavu svátků tak, jak by si přáli. Podívejte se na místní charitativní organizace, jako jsou potravinové banky, abyste zjistili, jak jim můžete pomoci. Na svých sociálních sítích nebo webových stránkách o tom pak informujte své zákazníky. Ocení nejen Vaše skvělé výrobky, ale i příběh a skutky, který stojí za Vámi.

 

Doufáme, že našimi nápady pomůžeme k Vaší úspěšné vánoční sezóně. Využijte také podpory našich technologů nebo kontaktujte Vašeho obchodního zástupce Puratos pro více informací o našich produktech pro sváteční období.