28 bře 2023
Tento den je pro spotřebitele nejlepší záminkou k nákupu sladkého pečiva, cukrářských a čokoládových výtvorů. Každý hledá něco jedinečného, aby mohl potěšit své blízké.
Je to tedy skvělá příležitost, jak se ukázat a nabídnout lahodné dárky, které zahřejí u srdce!
Spotřebitelský průzkum Taste Tomorrow ukázal, že 59 % spotřebitelů souhlasí s tím, že krásně vypadající potraviny jsou chutnější.
Spotřebitelé také stále více hledají zábavné, nečekané výrobky, často inspirované třeba příspěvky ze sociálních sítí. To znamená přemýšlet nad rámec obvyklého tématu srdce a květin. Potěšte své zákazníky jedinečnými a kreativními sladkými věcmi a očekávejte, že se třeba i pochlubí Vašimi originálními výtvory na sociálních médiích.
Chuť samozřejmě zůstává klíčovým motivátorem pro spotřebitele při nákupu cukrářského a sladkého pečiva. Víme, že 60 % spotřebitelů má velký zájem vyzkoušet novou chuť nebo kombinaci neobvyklých chutí, což je další nárůst oproti předchozím letům. Poznatky však také ukazují, že spotřebitelé chtějí zkoušet novinky, 67 % u nich ale očekává nějaký známý a ověřený prvek. Textura je dalším důležitým faktorem, který je třeba vzít v úvahu - 2 ze 3 spotřebitelů by rádi vyzkoušeli potraviny s novou a odlišnou texturou.
Inovace jsou proto vítány, ale musí stavět na silné tradici řemeslné zručnosti, zkušenosti a znalosti, které spotřebitelé přijmou.
V této sezóně vám chceme pomoci učinit radost všem spotřebitelům: těm, kteří hledají známé klasické cukrářské výtvory, těm, kteří hledají sladkosti, které jsou zdravější, stejně jako těm, kteří dbají na udržitelnost a ochranu naší planety.
Podle Taste Tomorrow došlo od loňského roku k 70% nárůstu online nákupů pečiva. Tento posun, který možná začal z nutnosti, se rychle změnil v pokračující očekávání. 2 z 5 spotřebitelů si již v loňském roce alespoň jednou objednali své pečivo, koláče nebo cukrářské výrobky online, přičemž podobný počet vyjádřil zájem tak učinit i v budoucnu. Dnes, jako nikdy předtím, je pro vaši firmu nesmírně cenné být online a nabízet objednávkové a doručovací služby.
Spousta lidí začíná online hledat nápady ČÍM OSLAVIT DEN MATEK týdny dopředu. 47 % spotřebitelů se rádo inspiruje nabídkou místních obchodů, které zahlédnou online. Nenechte si ujít příležitost propagovat své krásné sezónní pečivo a cukrářské výtvory v dostatečném předstihu! Možnost zadávat objednávky v předstihu on-line Vás může také odlišit od konkurence. A pro zapomnětlivé lidi a ty, co neustále vše shánějí na poslední chvíli, může být Vaše přítomnost na sítích a možnost nákupu on-line na poslední chvíli rozhodující.
Chcete začít prodávat online a nevíte, kde začít? Objevte mnoho zasvěcených tipů v tomto článku. Podívejte se pro inspiraci také na Bakeronline, technologii, která umožňuje pekařům vytvořit personalizovaný internetový obchod, což vám velmi usnadňuje prodej vašich produktů online.
Sezónní merchandising a dekorace výrobků i prodejny jsou skvělým způsobem, jak přilákat nové zákazníky, zvýšit zisky a vytvořit atraktivní image Vašich prodejen. Vynaložení trochu úsilí navíc na zlepšení vizuálního dojmu, sezónní dekorace a účelné nebo atraktivní balení se může vyplatit.
Výzdoba Vašeho obchodu v dostatečném předstihu také připomene Vašim zákazníkům, aby u Vás zadali své objednávky včas.
Abychom Vám pomohli s výzdobou obchodu k svátku Dne matek, připravili jsme návrh na slavnostní jmenovku k označení výrobku a návrh na kulatou samolepku.
Stáhněte si naše dekorace zde ZDARMA a vyzdobte své prodejny.
Snad nejdůležitější vztah v životě je ten, který máte sami se sebou. Ani Den matek není důvodem, abyste zapomněli na sebe. Povzbuďte zákazníky, aby byli hodní i sami na sebe a dopřáli si drobnou radost i pro sebe!
Tímto způsobem vytvoříte více příležitostí k propagaci a prodeji sladkého pečiva.
Doufáme, že jsme vás inspirovali několika nápady a přejeme vám skvělou přípravu na nadcházející oslavy DNE MATEK. Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se obrátit na jednoho z našich zástupců.