Senzorická analýza

Odborné hodnocení

Zatímco spotřebitelé jsou vždy šťastní, že ochutnávají dobré koláče, nemusí vždy vědět, jak popisovat a vyhodnocovat své reakce na koláče. A co víc, když uvažují o nabídce, kolik z jejich názoru je ovlivněno jinými prvky, jako je umístění a sociální prostředí, nebo informace o výrobku, kterými jsou štítky, balení nebo branding, nebo jak moc svůj názor tvoří na základě předchozích zkušeností?

Zjištění toho, co si spotřebitelé myslí, je velmi obtížný úkol, ale pochopení preferencí spotřebitelů je životně důležité pro práci, kterou děláme, a pro naše zákazníky. Proto jsme založili vlastní laboratoř senzorické analýzy v rámci našeho oddělení skupinového výzkumu a služeb.

Sensory Analysis

Informování o vývoji produktu

V laboratoři senzorické analýzy Puratos jsou kombinovány jemně kalibrované nástroje a zkušení lidští znalci ke studiu biologických a psychologických reakcí na příchutě, vzhled a textury. Tyto výsledky jsou následně analyzovány a sdíleny s našimi zákazníky, aby jim pomohly rozhodnout, zda navrhované hotové výrobky splňují požadavky a očekávání spotřebitelů.

Jako spolehliví partneři v oblasti inovací více než rádi sdílíme naše metody analýzy a spolupracujeme na tom, abychom dále zahrnuli senzorickou analýzu a školení interních týmů našich zákazníků.

Pokud máte zájem dozvědět se více o tom, jak může senzorická analýza Puratos pomoci vaší firmě, navštivte naši stránku Kontakty.